Wilki Magiczne

Rasy

Rasy postaci występujących na blogu. Kliknij aby rozwinąć.

| Wilki zwykłe | Wilki Magiczne | Anthro (Furry) | 

 

Przypominam, że wasze wilki mogą nieco odbiegać od napisanych tutaj rzeczy, ale bez przesady. 

 

Opis i Specyfikacja

    

Wilki Magiczne są drugą rasą rozumną na Arcadii i powstały w wyniku zmutowania wilków zwykłych zamieszkujących wcześniej półkulę zachodnią. Dzielą się na trzy klany: Silver Moon, Rising Star i Royal Wolves, a także na samotników.
Stworzeń tych nie będę opisywać w wadze, wzroście etc. jak to w przypadku wilków zwykłych, bo każde z nich jest inne i posiada inne cechy wyglądu. Powiem tylko, że ich futro może być we wszystkich kolorach i wzorach, sylwetka zazwyczaj chuda i smukła z długim pyskiem, w dodatku jest możliwość występowania skrzydeł, dodatkowych kończyn, ogonów... Wszystko co dusza zapragnie, magia nie zna granic. Wilki te żyją dłużej niż zwykłe, bo do 20 lat, chyba, że zażyją miksturę nieśmiertelności, wtedy przestają się starzeć.
Wilki te wyróżnia możliwość uprawiania magii, czego zarówno wilki, jak i Anthro nie potrafią. Są absolutnymi mistrzami w dziedzinie korzystania z Mocy i światła Sen, ale słabe fizycznie. W dodatku cechują się ponadprzeciętną inteligencją.

 

Zachowania Stadne

    
Wilki Magiczne mają rozbudowany system władzy, rozpoczynając od (tak jak w przypadku Zwykłych) wilka/pary Alfa. Osobniki te sprawują władzę w klanie, ale posiadają też zastępców (Bethy) i pomocników (Gammy). W dodatku ich potomstwo w przyszłości zabiera rolę rodzicom, w wieku około pięciu lat. Również w przeciwieństwie do ich niezmutowanych pobratymców nie posiadają w hierarchii stanowiska Omegi.
W każdym z klanów Alfy wybierają role, które mają wypełniać członkowie (oczywiście oni sami mogą sobie wybrać, jakie stanowisko chcą piastować). One również odpowiedzialne są za awansy danych wilków i ewentualne zmiany w "ludziach". Mogą też edytować wygląd strony i dostosowywać nabór, oczywiście tak, żeby w każdym klanie było mniej-więcej po równo.
       

Partnerstwo i Ciąża

     Wadera i basior mogą zostać parą w wieku dwóch lat, a rozmnażać od lat trzech. Na początku jest zauroczenie, czyli kto podoba się twojemu wilkowi lub z kim chodzi. Potem podpunkt ten zmienia się na partner. Para może wziąć ślub, ale należy pamiętać o zachowaniu anatomii (wilki nie mogą tańczyć walca, przykładowo). 
      Obydwie płcie zostają płodne do końca życia, jednak wadera może urodzić w ciągu swojego życia tylko 3 razy. W dodatku przerwa między kolejnymi porodami musi wynosić 2 miesiące realne. Ciąża trwa 3 tygodnie realne, a szczeniaki rodzą się liczbie 2-4 . Jest też 10% szans na to, że jeden z potomków zostanie Anthro. Jeśli zajdzie taka sytuacja, informacja zostaje wysłana do rodziców, a oni muszą zaakceptować lub odrzucić. W razie odrzucania wszystkie wilki rodzą się normalnie. Szczenięta muszą mieć wypełniony formularz, bez punktów z gwiazdką. Inaczej wadera poroni. Wilczki dorastają po trzech miesiącach. W ostatnich dwóch tygodniach admini powinni otrzymać dorosłe zdjęcie i uzupełnione punkty gwiazdowe, nową aparycję i ewentualnie charakter. W razie braku formularza, szczęniętazostaja wygonione z klanu, i ogółem usunięte z bloga (oddane do adopcji).

Przywileje i Ograniczenia

  •  Wilki Magiczne zamieszkują półkulę zachodnią (zmutowaną) i są odporne na jej oddziaływanie.
  • Mogą pić magiczne mikstury i spożywać magiczne rośliny, oczywiście nie wszystkie.
  • Choć wygrywają ze zwykłymi w walce bezpośredniej, zazwyczaj jednak się nie obronią, gdy wilk wyskoczy na nich znienacka.
  • Bardzo słabe fizycznie.
  • Mogą posiadać max. 6 magicznych umiejętności, w tym 3 nie muszą dotyczyć tego samego rodzaju Mocy.
  • Mocno złożona hierarchia, stanowiska zależne od przywódców.


Edytowane ostatnio przez Peruna, dnia 18 sierpnia 2016 roku.

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz