Wilki Zwykłe

Rasy

Rasy postaci występujących na blogu. Kliknij aby rozwinąć.

| Wilki Zwykłe | Wilki Magiczne | Anthro (Furry) | 

 

  Przypominam, że wasze wilki mogą nieco odbiegać od napisanych tutaj rzeczy, ale bez przesady. Oczywiście spis ten pokazuje typowe zachowania, a nie zasady panujące na blogu, przykładowo wiadomo, że nie można zabić wilka bez zgody właściciela, a jest napisane w rasach, że w przypadku zabicia...Chodzi tutaj o sytuację, w której druga osoba wyrazi zgodę.

Opis i Specyfikacja

      Wilki Zwykłe (niemagiczne) są pierwszą rasą rozumną na Arkadii. Zamieszkują półkulę wschodnią, głównie pustynie, lasy, tereny bagniste, są podzielone na trzy klany: Snow Forest (Tereny to w większości lasy), Desert Paw (Pustynie), Night Pack (góry i lasy południowe) i samotników.
      Wilki ważą zazwyczaj od 45 do 60 kilogramów (samce) i od 30 do 50 kilogramów (samice). Długość wynosi odpowiednio od metra do metra trzydzieści (zdarza się że do metra czterdziestu, ale rzadko), z czego 1/3 długości zajmuje ogon. Wysokość waha się natomiast od 60 cm do nawet 90 cm (wadery nie mogą osiągnąć wzrostu wyższego niż 80 cm). Kolor wilczego futra może być w kolorze czarnym, białym, odcieniach szarości, pomarańczowego (rudego) i brązowego. Często występuje mieszanka owych kolorów w postaci przesiewania na futrze.
       Nasze osobniki od tych ziemskich odróżnia dużo większa, wręcz nadprzyrodzona siła, zwinność, szybkość i spryt. Ponieważ każdy wilk na Arcadii posiada duszę, mają one też o wiele bardziej rozbudowany język, emocje i relacje, a w dodatku posiadają niesamowitą możliwość zapamiętywania, choć należy pamiętać, iż wilki szare nigdy nie nauczą się języka Anthro ani uprawiać magii - nie są do tego przystosowane. 
       Wszystkie wilki mają swoją rasę, najczęściej zależy ona od terenu zamieszkiwanego i/lub genów. Wiadomo, że jeśli rodzice byli wilkami syberyjskimi, to potomek nie będzie egipskim. W razie czego, o to spis ras.
         Wilki żyją do maksymalnie lat piętnastu, potem umierają. Ponieważ nie stosują one żadnych magicznych mikstur, nie mogą być nieśmiertelne, chyba, że zakupią w shopie item "Nieśmiertelność".

Zachowania Stadne

    We wszystkich trzech klanach władzę sprawuje wilk/para Alfa. Jest on wybierany jako najsilniejszy z klanu, tak więc jego umiejętności zaczynają się od 1000 punktów wzwyż. Niżej są pozostałe wilki, a na samym dole hierarchii Omegi, czy tak jakby popychadła, kozły ofiarne. Zostają nimi zazwyczaj członkowie nieaktywni, bądź postacie, które same wybrały sobie takie stanowisko. Wilki w stadzie powinny słuchać się wilków postawionych wyżej od siebie, a w przypadku zdrady lub zabicia wilka wyżej postawionego sprawca zostaje zabity, bądź wygnany (Wilk na wygnaniu może dołączyć do innego klanu tej samej rasy bądź zostać samotnikiem). Gdy wilk zostanie wygnany ze wszystkich trzech klanów, jedyną opcja jest zostać samotnym wilkiem. 
    Każdy w klanie ma własną, przydzielona rolę, którą musi wypełniać. Dzielą się one na polowania, walki, straż i opiekę nad potomstwem. W polowaniach istnieją wilki goniące, tropiciele i zabójcy, w walce wojownicy, mordercy i dowódcy, a w straży straż graniczna, straż wader i szczeniąt (w trakcie wojny z innym klanem), a także straż nocna. Opiekę nad szczeniętami sprawują tzw. Mentorzy.
    Obowiązuje zasada, że wilki z różnych klanów tej rasy mogą ze sobą się spotykać i wchodzić na swoje tereny pod warunkiem, że nie są wrogami. W przypadku klanów neutralnych można się spotykać, ale zakazane jest wchodzenie na cudze tereny. Nie wiadomo, co może wywołać niepotrzebny konflikt.

Partnerstwo i Ciąża

    Przyjęło się, że wilki osiągają dorosłość w wieku dwóch lat, rozmnażać się mogą natomiast od lat trzech. Partnerstwo zawrzeć mogą już postacie dwuletnie, ale taka para musi poczekać, aż oboje ukończą trzy lata, aby postarać się o potomstwo. W dodatku wadera może zajść w ciążę tylko podczas cieczki. Ciąża trwa miesiąc, a młode rodzą się w ilości od dwóch do sześciu szczeniąt (o ilości miotu decydują rodzice). Szczenięta nie posiadają formularza i do czasu osiągnięcia wieku dorosłego są wyświetlane w klanie tylko ich imię, płeć i wiek. Postarzają się one o 3 miesiące co tydzień, więc osiągają wiek nastoletni (1 rok) w miesiąc. Wtedy rodzice powinni wysłać administracji formularze wilków dorosłych, a mają na to okrągłe 30 dni. Jeśli tego nie zrobią i nie zgłoszą nieobecności, uznaje się, że szczenięta zostały wygnane z klanu po osiągnięciu wieku dojrzałego i nie uczestniczą dłużej w życiu bloga. Wadery są płodne do lat 10, basiory do końca życia.

Przywileje i Ograniczenia 

  • Wilki zwykłe (szare) posiadają mało złożoną hierarchię.
  • Mimo ograniczeń w wyglądzie możliwe jest wysłanie arta, nie zdjęcia, o ile przedstawia zwykłego wilka.
  •  Łatwo zapamiętują różne rzeczy i są lepiej przystosowane niż inne rasy
  • Posiadają nadprzyrodzone zdolności fizyczne.
  • Nie uprawiają magii i z niej nie korzystają.
  • Zazwyczaj przegrywają w bezpośrednim starciu z Magicznymi wilkami, ale potrafią znienacka wyskoczyć i zabić, zanim magiczny się zorientuje, więc w terenie bardzo się to przydaje. 
  • Mieszkają na półkuli wschodniej, na zachodnią się nie zapuszczają, bo nadmierna ilość Mocy im szkodzi.
  • Doskonale radzą sobie zarówno w stadzie jak i samotnie, można więc stworzyć postać samotnika.
  • Ich "rozmowa", tak jak u wilków magicznych ogranicza się do wilczego.
Edytowane ostatni raz przez Peruna dnia 16 sierpnia 2016 rok. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz